Prawdy i mity o pracy w marketingu

Praca w marketingu kusi wiele młodych osób, nie tylko ze względu na swoje stałe, obiektywne zalety, ale także w wyniku takiej a nie innej sytuacji na dzisiejszym rynku pracy. Wiadomo, że w dobie kryzysu ekonomicznego, z jakim mamy obecnie do czynienia, ogólna sytuacja jeśli chodzi o zatrudnienie uległa znacznemu pogorszeniu. Najbardziej poszkodowani są tutaj ludzie młodzi, którzy, z naturalnych przyczyn, nie mogą wykazać się takimi kompetencjami, jakie są szczególnie cenione przez pracodawców w czasie kryzysu, a więc na przykład stażem pracy, doświadczeniem zawodowym itd. Ciekawą alternatywą wydaje się reklama, a raczej praca w branży reklamowej. Wiadomo, że w świecie marketingu, w świecie usługi pt. reklama panują zasady nieco odmienne, niż gdzie, także jeśli chodzi o cechy, jakich oczekuje się od pracowników. O ile w przypadku większości innych branż pracodawcy stawiają przede wszystkim na solidność, której gwarancją mają być takie wartości, jak doświadczenie oraz staż pracy, o tyle w dziedzinie takich rzeczy, jak reklama, największą wagę przywiązuje się do kreatywności oraz talencie nieszablonowego myślenia, zaś młody wiek i brak doświadczenia najczęściej nie stanowią jakiejś poważniejszej przeszkody.

www.baseprofit.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here