Niestandardowa reklama Twoją szansą.

W sprawie „jak zapewnić swojej firmie najlepszy rozgłos” znaczącą pomocą powinien stać się przykład amerykańskiego studenta, który po długim okresie nieudanego szukania pracy postanowił rozdawać swoje CV w formie ulotki pod jednym z najczęściej odwiedzanych hipermarketów w mieście. Innowacyjność tego pomysłu okazała się tak skuteczna, że w bardzo krótkim okresie otrzymał wiele korzystnych propozycji, niekiedy nawet wymagających znacznie poważniejszego doświadczenia i umiejętności od tych którymi się legitymował. Wskazuje to od razu na szereg korzyści, które może przynieść działanie śmiałe, wychodzące poza dotychczas znane schematy. Planowanie kampanii informacyjnej, aby była skuteczna, powinno zawierać takie elementy aby maksymalnie wyróżniać się na tle konkurencji. W świecie reklamy panują bowiem zasady bardzo zbliżone do reguł kreujących świat celebrytów: nieważne czy mówią źle czy dobrze lecz ważne jest żeby w ogóle mówili. I jakkolwiek niekorzystne opinie najczęściej szkodzą biznesowi, o tyle bardziej szkodliwym dla ekspansji jest brak funkcjonowania w szerszej przestrzeni.

http://www.bossbyte.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here