Reklama wirusowa

Wirus kojarzyć nam się może z chorobą i w istocie tak właśnie najczęściej go kojarzymy. Innym skojarzeniem, jakie może nam przyjść do głowy w związku z wirusem jest przecież „choroba” naszych komputerów. Wirusy komputerowe są zmorą informatyków, choć oni są jeszcze w stanie sobie z nimi poradzić. Niestety zazwyczaj najbardziej męczą się z nimi osoby w ogóle nie znające się na komputerach, takie, które potrafią tylko komputer uruchomić i połączyć się z Internetem. Nie o tym jednak traktować będzie niniejszy artykuł. Dotyczyć on będzie wirusa, którego może posiadać reklama. Istnieje bowiem taki termin, jak reklama wirusowa i może być ciężko znaleźć dla niego definicje na czystą logikę. Reklama wirusowa to zespół działań marketingowych, które mają na celu stworzenie sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą propagować informacje na temat wybranych usług, produktów czy też towarów. Aczkolwiek, nie zawsze musi ona dotyczyć konkretnego produktu. Może to być po prostu proces budowania pozycji wybranej marki, bo taką też trzeba przecież wypracować. Jeśli etap ten zostanie spełniony, to wówczas klienci będą wywoływać pożądane skojarzenia z logiem czy nazwą firmy.

www.akademiamlodychnoblistow.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here