witaminy na potencję
Zdrowie

Jakie witaminy na potencję

Aby zminimalizować problemy z potencją, mężczyźni chwytają się najróżniejszych typów, wykorzystują specjalne środki na potencję i afrodyzjaki. Jednak pomóc może po prostu odpowiednia dieta na potencję. Parę zmian kuracji lub wystarczająca suplementacja mogą zdziałać cuda, natomiast nie będzie toż dzieło błyskawiczne. Multiwitaminy to przede wszystkim witaminy z grupy B i antyoksydanty, takie jak witamina C. Prócz tego, że poprawią potencję, pozytywnie wpłyną na zdrowie mężczyzny.

Witaminy z grupy B na potencję

Ważne witaminy na potencję to witaminy z grupy B. W dodatkach są to zwykle tiamina (witamina B1), ryboflawina (witamina B2) i niacyna (witamina B3 lub witamina PP). Witaminy owe rozszerzają naczynia krwionośne i oddziałują korzystnie na ich stopień, co zwiększa ukrwienie całego ciała. Witamina B1 stymuluje pracę hormonów gonadotropinowych, czyli płciowych. Niedostatek tejże witaminy iż nawet doprowadzić do niepłodności i hipogonadyzmu (czyli dysfunkcji gonad, w tym przypadku jąder). Witamina B2 oddziałuje pozytywnie na układ nerwowy, oraz przecież właściwe przewodzenie bodźców nerwowych także wykonywa ważną rolę w życiu seksualnym. Wystarczająca ilość witaminy B3 w diecie to lepsza jakość naczyń krwionośnych oraz układu nerwowego.
Witamina B1 spotykana jest w:
•pełnym ziarnie,
•wątróbce,
•wieprzowinie,
•szparagach,
•grochu,
•fasoli,
•orzechach,
•rybach.
Witaminę B2 znajdziesz w:
•owocach,
•chudych serach,
•migdałach,
•mleku,
•pełnoziarnistych artykułach,
•brokułach,
•wątróbce.
Witamina B3 jest w:
•orzechach,
•artykułach pełnoziarnistych,
•mięsie.

co może pomóc na zaburzenia erekcji u mężczyzn
Zamiast wykorzystywać suplementy diety na potencję, można także zmodyfikować nawyki żywieniowe tak, aby zapewniać dobre witaminy na potencję z żywienia. Pamiętaj jednakże, że nie zawsze dieta na potencję będzie doskonalsza aniżeli suplementacja. Wielki stopień cholesterolu we krwi znaczy, że nie należy wykorzystywać kuracji na potencję z wątróbką i mięsem (najdoskonalsze źródła witamin z grupy B), bo że ona także pogorszyć profil lipidowy krwi. W takim przypadku bierzemy właśnie te artykuły, które nie wpłyną na cholesterol (zatem np. ryby, orzechy, pełnoziarniste artykuły, owoce i warzywa) oraz wykorzystujemy suplementację.

Witaminy na potencję u mężczyzn – witamina D

Wedle pewnych badań niedobory tejże witaminy podwyższają niebezpieczeństwo zaburzeń erekcji aż o 40 procent i odpowiadają za zmniejszoną produkcję testosteronu. Także deficyt witaminy D prowadzi do wzmożonej wytwórczości wolnych rodników, jakie ograniczają ilość tlenku azotu. I jak wiadomo tlenek azotu jest przydatny do tego, by proces erekcji przebiegał bez problemów. Poza tym niedostatki witaminy D podnoszą niebezpieczeństwo raka prostaty i niekorzystnie wpływają na rolę serca. Gdzie poszukiwać witaminy D? Przede wszystkim jest ona robi w systemie pod wpływem promieni UV. Wedle szwajcarskich uczonych, którzy sprawdzali nacisk światła na mężczyzn, mężczyźni mają największe natężenie testosteronu w sierpniu, bardzo gorącym miesiącu w roku. To w innych miesiącach, zwłaszcza jesienno-zimowych winni wykorzystywać suplementy z witaminą D oraz bogate w nią artykuły, czyli: ryby morskie (zwłaszcza dorsza norweskiego), jaja, nabiał.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *