wrażenie

Sporo osób myśląc o biznesie e-commerce, myśli jedynie o  wdrożeniu w życie sklepu internetowego. Nie zastanawia się jednak nad tym, jak bardzo ważne jest pierwsze wrażenie, jakie robi ich sklep internetowy. Będzie to odciskać się na wysokości sprzedaży i nie tylko. Pierwsze wrażenie jest absolutnie ważne, więc jeśli jesteś właścicielem takiego sklepu, to koniecznie skup się na tym, jak jak klienci odbierają twoją markę. Po informacje sięgnęliśmy na serwis newneuromarketing.com. Jesteście ciekawi co z niego wynikło? 

Przeczytaj też: https://www.ipo.pl/pierwsze-wrazenie-w-sklepie-online-dlaczego-jest-tak-wazne/ 

Zaskocz wszyskich produktem

Stworzenie idealnie zaprojektowanego opakowania wysyłkowego jest to nie lada wyzwanie. Korzyści, które się z tym wiążą, są jednak warte tego zachodu. Nie zawsze potrzebne będą do tego ogromne nakłady pieniędzy. Czasami wystarczy odrobina kreatywności. A fakt może być powalający. 

Dostawa produktu ze sklepu internetowego

Dobrym momentem, aby zaimponować klientowi jest ten, gdy fizycznie otrzyma produkt zakupiony przez internet. Jest to pierwsza ważna chwila namacalnego kontaktu z rzeczą z naszego sklepu. Porządany jest efekt wow. Takie zaprojektowanie opakowania praktyce oznacza, że będzie ono pozytywnie stymulowało cztery wymiary doświadczenia marki. O jakich wymiarach mowa? Chodzi tutaj o wymiar: poznawczy, afektywny, behawioralny i sensoryczny.

Opakowanie dobrego produktu musi być zaprojektowane w taki sposób, aby klient:

  • nie mógł się od niego oderwać,
  • odbierał zapachy, dźwięki, a nawet smaki tak, żeby go zaskoczyły i sprawiały przyjemność,
  • zaciekawiony był marką i informacją podaną na produkcie.

Jesteś sklepem firmowym czy sklepem dla masowego odbiorcy?

Według przeprowadzonych badań wynika, że lidzie są o wiele bardziej skłonni myśleć, że lepsza paczka wysłana jest ze sklepu firmowego w porównaniu ze standardową paczką dla masowego odbiorcy. 

Konsumenci oczekują od sklepów firmowych, że będą one o wiele bardziej inwestowały w przemyślane opakowania. Takie spostrzeżenia, nie są oczekiwane u sprzedawców masowych.

Opakowanie luksusowe paczku, sugeruje, że jakość produktu jest wyższa. Jeśli klienci wiedzą, że cena referencyjna jest niska, luksusowe opakowanie nie zwiększy jednak znanej przez nich wartości i prestiżu produktu.

Zobacz też: http://www.u21.pl/jak-znalezc-czas-na-odpoczynek-w-pracy/ 

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here